Nyklippt mm

Tjoooho, jag är så jävla taggad för helgen och vill verkligen gå och lägga mig illa kvickt så det kan bli lördag snabbt, men tyvärr måste jag plugga en massa hästteori till ridskolemästerskapet på söndag! De ska ju testa en i dressyr, hoppning och hästkunskap så det gäller att lära sig massor utantill, eftersom teorin troligen blir väldigt utslagsgivande.

Iallafall: Erika har varit här och tagit med sig några centimeter av mitt hår... Skojade bara. Hon klippte av det och sen slängdes det. Den slitna skiten är borta och jag är mer än nöjd! Sen kom Tora hit och vi hade myskväll med "Det levande slottet". Jag älskar verkligen Hayao Miyazakis filmer!

Jag, håret och.. eh.. en golvmopp.

Kommentarer
Postat av: Tootiki

bra att du gilla'n :D

2010-10-02 @ 17:00:08

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback