Konstig helg

Super-omotiverad att blogga men något måste jag ju skriva så jag kommer igång igen. Helgen har som sagt varit lite konstig... Den gick sjukt fort iallafall.
Här kommer en sammanfattning:
  • Naturvetarfesten i fredags var GRYM. Verkligen värt att missa ridningen för!
  • Jobb i lördags (efter en väldigt kort natt) var mindre kul, men dagen gick ganska fort ändå.
  • Sovmorgon i morse var gudomligt! Det var sjukt länge sen jag inte ställde väckarklockan.
  • Lägenheten är så ren att jag knappt vågar röra mig här inne. Hur sjukt?!
  • Ridningen - eh... red på Torsten och det var tråkigt. Varför är alla ponnyer stela, tröga och tråkiga?
Konstig bild på Toulouse "Torsten".

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: Tack :D ja man får plats två :)

Postat av: Astrid

meeeh han ser ju ut som en fjording nästan, då måste man vara trög men snel.

2010-10-13 @ 00:01:31

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback