Slut på pengarna

Nu har jag gjort slut på mina pengar. Ja, nästan iallafall. Har köpt en massa fina och nödvändiga saker till Spanien, men jag börjar bli pank... Känns inte så roligt. Iallafall, här kommer lite bilder på det jag köpte:

Linne från Cubus.

Oversizelinne från Cubus, härmar
syrran här. Tänkte ta ett med Paris på men Amsterdam var finare.

Haremsbyxor och armband från H&M.

Ballerinor & stekarskor från Skopunkten.

(Jag vet att alla bara ääälskar att se det här, men jag tycker själv att det är kul när andra visar så ni får stå ut.)

Kommentarer
Postat av: Tootiki

I don't mind :D

Postat av: Arne

1. Fint!

2. WTF! Du får INTE ha den alls i sommar, bara när vi absolut inte kommer ses! (P.S. Snyggare på mig!)

3. Najzzzz, sådana ville jag också köpa -.-

4. Härmapa igen -.-



Kul att du har fått så snygg stil! :D -.-

2010-06-07 @ 08:08:21
Postat av: majo

det är kul att se, men du får skaffa dig en kamera så att du kan ta lite bättre och tydligare bilder :P

2010-06-07 @ 17:39:45
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: liindblaads

vad tycker du om rasmus seebach låt ?

2010-06-07 @ 18:08:00
Din egen bloggadress/URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: ellie

Fina saker du hade köpt :) haha jag är typ också pank xd

2010-06-07 @ 18:41:09
Din egen bloggadress/URL: http://elliesss.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback