Shoppinglista..

Som alltid har jag radat upp en massa saker som ska köpas in när lönen kommer, men den här gången blir det lite mer lön hoppas jag, så jag har råd med några roliga saker också. Här kommer min lista...

  1. Laga mobilen/köpa ny
  2. Högtalare till datorn
  3. Hörlurar
  4. Singstar Kent
  5. Sex and the City-boxen (alla säsonger)
  6. Alla böcker i Sookie Stackhouse-serien (True Blood-böckerna)
  7. Kents nya album
  8. Kläder
  9. Hästgrejer (såklart)
  10. En fin matta
Och nej, kommer inte ha råd med allt direkt efter första lönen... Men mobilen MÅSTE lagas nu, är rejält trött på skrutten jag har nu. True Blood-böckerna måste jag också ha! Stackars CDON, deras sida kommer nog bli överbelastad när jag handlar där... Usch och jag kommer inte ha jättemycket pengar kvar när jag har betalat tillbaka till mina föräldrar. Fan för att pengar finns.. typ!

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Känns gött att veta att man bara är på bok 4 av typ 10 (?). Massa skön läsning kvar alltså!

Postat av: Frida

jag kommer och sjunger med dig om du köper singstar!

2010-07-23 @ 09:09:23
Din egen bloggadress/URL: http://frajdolajnien.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback