Helt slut

Nu kan latstämpeln plockas bort för jag har cyklat sammanlagt 4 mil idag. Usch det var det jobbigaste jag har gjort på länge! Eller.. nej inte egentligen förresten. Medan man cyklade var det okej, men på hemvägen cyklade jag kanske 5 km/h eller långsammare, och nu är jag verkligen helt slut. Men det är en skön trötthet på något sätt. Fast det vete fan om jag gör om den där cykelturen på ett tag... vi får se!

Jag ska hoppa i duschen på en gång och sen blir det sängen. Imorgon väntar mer jobb men då ska jag fan åka buss! Hoppas på regn så vi kan sitta och chilla hela dagen.


Sötplutten är saknad. Hoppas han har vilat sig frisk när han kommer hem från betet!

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Han ser maffig och fin ut på bilden!

2010-07-19 @ 11:53:57

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback