Hej hopp

Sjukdag #3, även om jag är nästintill frisk nu går jag fortfarande omkring och snorar och hostar. Freshness! Ska jobba ändå imorn, annars får de väl döda mig. Kan ju alltid stå i kassan istället för att göra mat. Nu sitter jag iallafall hemma hos mina föräldrar och gör ingenting, har precis pratat i telefon med mormor ♥ och nu sitter jag och tråkar. Borde åka hem och laga mat eller nåt men jag orkar INGENTING. Imorn kommer iallafall min kusin hit, det ska bli så kul att ha henne här i en vecka (och efter det åker vi till Holland i två veckor.. haha).

Jag har inte hört något från familjen på typ en vecka, de är i fjällen utan någon som helst mobiltäckning eller så. Är så grymt avundsjuk!!


Jag vill också åka till Padjelanta!

Kommentarer
Postat av: Astrid

möglåda är en låda med mög i.



från wikipedia:



mög



1. (skånska) gödsel är ordet i denna betydelse ålderdomligt? se diskussion.

2. (skånska, vardagligt) smuts



Jag har sagt att du ska ta av dig skorna så att du inte asar in en massa mög.



3. (skånska, vardagligt) skräp, onödiga saker



Vad har du nu varit och köpt för mög?

Hutta ut möget!



:)

2010-07-26 @ 22:51:11
Postat av: Astrid

svar igen: jag drack vin hemma, gin+schweppes på förfest och fick EN öl av elin för hon är snelhest. så nja jo ja. :)

2010-07-29 @ 12:22:51
Postat av: Astrid

det här börjar bli långrandigt, att kommentera samma inlägg om och om igen utan att kommentera själva inlägget. men jag är för lat för att skicka sms. så - nej, katenashbiljetterna är icke slut. KÖP!!

2010-08-01 @ 12:21:27

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback