Friiiiiiii!

Jag har skrivit tentan så nu är jag friiiiii! Iallafall tills imorgon, då börjar nästa kurs. Jag hade som vanligt inte pluggat tillräckligt mycket, men det fina med en tenta med mycket räkneuppgifter är att man kan låtsas veta vad man gör och bara räkna ut något genom att följa en formel från formelsamlingen. Det gick iallafall helt okej, jag tror jag klarade mig.

Efter tentan hade vi förtjänat något roligt så typ 8 pers från klassen drog till ÖG för att äta lunch, mycket trevligt förutom att det var kallt som fan (mina händer är fortfarande kalla) och att det tog typ en timme innan jag fick min mat, så alla var typ färdiga när jag började äta. När jag kom hem kändes det helt konstigt att sätta sig vid datorn och INTE känna att man borde plugga. SKÖNT!

BÄST (länk)

Kommentarer
Postat av: Astrid

sååååft. vet inte om jag orkar vara kgb-groupie på fredag men jag antar att du klarar dig själv? haha. :)

2010-02-24 @ 17:22:24

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback