091001

Nu är det oktober och det märks! Minusgrader imorse var ju inte så skönt när man ska cykla till skolan (det heter ju inte så men inte fan kan jag väl skriva universitetet?) men det var bra mysigt och fint sen när jag var ute på en promenad med Skrambler. Löven sitter kvar på träden och börjar bli sådär röda och fina, man har vantar på sig men ingen vinterjacka. Ingen lera, inget regn. Det är den bra delen av hösten!

Efter promenaden satt jag och snackade i telefon med Anna typ en timme, slutade med att jag satt på golvet och mindes inte när jag satte mig där. Normalt!

Nu sitter jag och söker lägenheter och det finns ju några som är ganska bra (som man i och för sig behöver ha typ 6 års kötid för att få), men jag vill ju isåfall dela med någon. VEM vill dela en tvåa med mig?

Kommentarer
Postat av: ast

fan jag VILL flytta. jag vill bo med dig. är det ok?

2009-10-02 @ 13:56:32

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback