Till Amerika!

Sitter och vilar upp mig efter en ovanligt ansträngande helg (NOT). Började visserligen lagom kul med utsläpp och mockning i lördags, men jag kände mig lat och red inte. Satt hemma och kollade på Housewives och läste underbara Twilight-serien. Idag tog Maria hand om Skrambler, och jag har bara latat mig och varit på stan och fönstershoppat lite med Tora (vi var faktiskt inne i affärer, men med tanke på att jag är totalt pank och det är mer än halva månaden kvar så kändes det inte riktigt bra att köpa något). 

På kvällen blev det en middag som skulle blivit awkward men inte blev  det (hur fan kan vuxna ALLTID hitta något att prata om? I och för sig har de jobb, barn och liv i allmänhet. Jag är så bright!), så nu sitter jag och vilar upp mig innan jag ska försöka räkna tre fysikuppgifter innan jag tillåter mig själv att krypa i säng med Breaking Dawn.

Jag ska gå och pussa "min" nya kanin godnatt också, för nu när Frida är i USA måste ju Neptunuz ha någonstans att bo.

Och Gud vad sjukt det här inlägget blev, jag höll precis på att publicera när jag kom på min rubrik. Den syftar ju faktiskt på något. Vet inte varför jag tänkte skriva om det, men det jag tänkte skriva var egentligen roligare än det jag till slut skrev om. Det var ju nostalgi, barndomsminnen och Waldorfdockor jag tänkte berätta om. Om hur vi brukade leka med dem, och bygga om soffan till en båt som for till Amerika. Varför skrev jag inte om det?

jag är fan dum i huvet

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller med! Jag, Anna & Axel brukade leka att min säng var en båt som kunde flyga och det var typ den roligaste leken jag minns! Eller att leka tonåringar var också kul :P



Pussa Punu & Rambler en massa från mig. TACK!

Ha det bäst, nu ska vi snart till hotellet i Märsta sista natten i Sverige, shit vad nervöst :P

Kommer sakna dig! Puss :*


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback