Min sommar?

Den här sommaren har varit rätt bra hittills, men också helt händeselös nästan. Typ semester, jobb, semester, jobb. Och på random lediga dagar har jag festat eller sovit. Inga dagar som har spenderats på stranden (undantag för Gotland & Holland då), nästan inga heldagar i stallet, ingen (!!) dag med shopping och glass inne i Uppsala. Vad hände liksom? Och vart fan tog tiden vägen? Och varför ska jag alltid jobba dagen efter fest? Det suger. Måste fixa ledigt på söndag!

Sommaren har inte varit särskilt varierad men den har skilt sig mycket från somrarna innan, tror jag. Men nu måste jag sluta snacka om sommaren som att den vore slut, och börja kolla Housewives. Adjöss.

Kommentarer
Postat av: Astrid

roos vad gör du på lördag?

2009-08-08 @ 00:25:39

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback