Bäbislängtan

Haha, förlåt för den där rubriken. Tänk alla som bara ser det på blogg.se's förstasida. Många sidvisningar kommer det bli.

Men i dag kom Karin, Ramblers ägare, och hälsade på i stallet med sin lilla bäbis, Juno (en pojke!). Tror aldrig jag har sett något så sött. Sådana dagar blir man faktiskt lite sugen på en söt unge som man kan pussa på, mata och sätta på söta kläder. Men när man är någonstans och en unge kommer och skriker och är jobbig vill man aldrig skaffa barn. Så jag får väl vänta lite till då, tills jag står ute med gråt och skrik och bajsblöjor.


Kommentarer
Postat av: Frida

hihi, bäbisar är ju för söta. Men jag tror barn är mycket jobbiga många gånger.. Ska man orka skaffa barn, Roos? ;) Jag tror jag väntar ett tag iaf :P

2008-09-03 @ 20:36:42
Postat av: Grå

Vänta till dess du har tagit studenten åtminstone...

2008-09-03 @ 21:06:47
Postat av: Astrid

Haha, jag blev lite chockad när jag såg det. Sen läste jag, vi tycker ganska lika! :)



(psst när slutar du på fre? jag slutar typ ett men jag kan vänta in er)

Postat av: Roos

Men haha, Frida har iallafall pojkvän. Jag måste hitta en sån först, och när jag har det kanske det blir dags att skaffa barn?

2008-09-05 @ 17:11:53
Din egen bloggadress/URL: http://litenros.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback