I-landsproblem

Har lång rast innan matten, typ hela klassen utom jag har håltimme så alla käkar på stan eller åker hem och sover eller skippade första lektionen för att ha sovmorgon till efter lunch. Själv sitter jag nu och väntar på den underbaraste lektionen i veckan, 2,5 timme matte. Efter en timme brukar koncentrationen flyga ut genom fönstret. Man lär sig ju väldigt mycket då!

Jag är fett opepp på matten, eftersom det förlänger dagen något så in i h*lvete. Jag slutar ju visserligen halv fem, men resten av lektionerna är oftast bara roliga (religion och samhällskunskap x2). Varför går jag natur?

Jag vill inte sluta halv fem idag, för vi åker hemifrån kl fem och jag kommer hem kl fem. Jag hinner ju inte fixa mig, äta något eller kontrollera min packning. Fett surt!

Surt är också att vi ska vara borta hela lovet så jag hinner inte vara med min söta häst något alls. Och jag kommer inte på någon rubrik och snart börjar matten. Vad ska jag göra? Poor me!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Ta livet av dig? Eller få minnesförlust.


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback