Miss lyckad

Jag är Miss Lyckad som Julia sa till mig med fel betoning. Känns bra?

Blev inget krogen i fredags för alla var sega (utom Anna) så då blev jag också seg. Kom hem från stallet typ klockan 10 (pga segheten), så det fick bli film med Julia istället. Sen har jag typ sovit, varit i stallet och sovit hela lördagen. Och kollat Sex and the City, tror att alla är överens om att vi vill ha Charlotte som vän. Nu ska jag sova lite, äta lite och pussa lite på min underbara häst. Sen ska jag plugga för annars kommer jag officiellt att avlida. Adjö. Förlåt för detta inlägg, all min tidigare inspiration är som bortblåst. Och nej, jag orkar inte vara funktionär idag. Jag vill tävla.

Kommentarer
Postat av: GM

Är du nöjd med din helg? =)



Ha det så bra.

Postat av: JULIA

PUUUUSS

2008-11-16 @ 17:48:42
Postat av: Astrid

åh just jag! jag hörde aldrig av mig, hehe... var iaf inte i stallet idag. på fredag ska jag på begravning, blir nog ingen häst alls den här veckan! nästa vecka?

2008-11-17 @ 21:11:09
Din egen bloggadress/URL: http://korf.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback