Den här rubriken syns inte för jag spydde på den

Astrid, Julia och Frida höjde mina mungipor lite till. För jag var redan glad faktiskt. Ingen outfit-miss idag (tycker jag iallafall, sen får väl var och en säga vad de vill). Blev nämligen skinnjackan (okej, fuskskinn) och tygskor, då känner jag mig som mig själv. Både igår kväll och idag var jag såhär nära att få ett argt utbrott på alla minustecken som förvrider mina integraler. När det sedan visar sig att både jag och matteläraren gör samma fel så ville jag bara skratta. Hur löjligt är inte det liksom? Han skulle köpa glass till mig iallafall. Haha, vi får se hur det blir med det.

Integraler känns inte så svårt iallafall, har klarat ett antal C-uppgifter (i vanliga fall försöker jag inte ens räkna dem) så jag är en nöjd liten nörd nu.

Jag hatar att jag är så nördig men jag kan inte göra något åt det. Förlåt alla :*

Ångest. Hoppas ingen hann se rubrik nummer 1.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men så nördig är du inte! Du är bra på ditt bästa sätt. Vad ska du göra i jul?

Postat av: Hanna

Du är inte nördigare än mig iaf! :)

2008-11-28 @ 15:56:53
Postat av: Julia

Min favorit nörd ju!

2008-11-28 @ 16:20:37

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback