Dawn of the dead blog

Hej alla! Idag är dagen som iallafall jag har väntat på, dagen då jag skulle få tummen ur röven och äntligen skriva ett blogginlägg. För att göra detta har jag startat upp min fem år gamla macbook som trogna bloggläsare vet heter Ville (jag hade själv glömt bort det men när jag letade ett gammalt inlägg fick jag alltså reda på denna mycket viktiga information).

Sen sist har jag bloggat alldeles för lite på
zatafyra.blogg.se men har kollat på destofler tv-serier. Sist jag skrev på allvar hade jag inte ens tagit min kandidatexamen i biologi, vilket jag nu har gjort för över två år sen. Jag pluggar nu mitt ALLRA SISTA år! Ska börja med mitt exjobb om typ två veckor! Sen är jag liksom färdigutbildad? Så fett!

Nåväl. Jag har även flyttat till en trea (ehm för två år sen) i Flogsta med Erika. Här trivs vi fett bra. Marsvinen är numera fem år gamla dvs medelålders, och tuggar just nu i sig en skokartong som jag tänkte de skulle bo i men som de ansåg passade bättre som käk. 
 
Jag har tänkt ha igång denna blogg iallafall lite sporadiskt för att det är kul och så och ännu roligare är det ju om eventuella läsare kommenterar (gissar att jag har ca noll följare kvar). Jag sitter i min bruna tresitssoffa med fötterna i fårskinnstofflor och dricker rödvin på en måndag som att jag vore Blondinbella, så det kanske funkar som så att jag helt plötsligt har lika många läsare? Vore fett. Tror dock att denna flåsiga lilla dator skulle sprängas ifall det hände, så jag får nog avsluta den drömmen illa kvickt. ELLER så köper jag en ny dator. Ska ba skaffa pengar... Tjarå!
 
Här är en jäkligt oklar bild från när jag hängde tvätt, oklart när men antagligen förra sommaren pga har längre hår nu... Pusshejs!
 
P.S. Har skaffat ny design eller ja iaf header som Erika har fixat, resten ser ut som det är från nittitalet men visst är headern fin?!
 

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback