Lägesuppdatering

Hej hopp!

 

Hur är läget med alla mina bloggläsare? Med mig är det fint! Sitter på mitt kontor som varit mitt i en vecka nu, är alltså på SLU och exjobbar äntligen! Det är sååå skönt att ha nåt vettigt att göra om dagarna men alltså saknar sovmorgnarna sååå mycket?! Jag är så inte gjord för att vakna före solen och cykla en halvtimme sådär morgonpiggt och hurtigt som typ krävs av en… Är så slö när jag kommer krypandes hit vid halv nio-nio ungefär på morgnarna och veta att många varit där sen sju? Iochförsig kanske det säger mer om deras rimlighet än om mig… Just nu sitter jag och försöker motivera mig själv till en dag med skrivande av projektbeskrivning (jo har alltså varit här sen nio och inte gjort nåt vettigt ännu, förutom att packa upp mina nya bägare) och läsande av artiklar.

 

Nästa vecka (eller egentligen söndag) börjar labbandet! Det ska bli kul, förutom delen där jag kommer behöva vara här varje söndag en och en halv månad framöver. Visserligen bara nån timme men hallå, helger är liksom heliga? Nåväl, får väl använda den timmen som ursäkt till att ta sovmorgon nån trött dag framöver!

 

I morgon fyller jag år!!! Hurra!!! Älskar att fylla år! Så då ska jag försöka hinna med en liten sovmorgon och smita tidigare för att kunna maxa dagen. Ska få besök av familjen plus farmor som kommer till Sverige idag, och ska bjussa på mat och sånt trevligt så det längtar jag till! Sen i helgen är det TVÅ fester?! Halloweenfest på fredag och geovetarnas sittning Orogenesen på lördagen, och på söndag ska jag fira min födelsedag med vänner. Mys!

 

Såg förresten solen nyss? Blev bländad en sekund tills detta fancy hus på SLU självmant fällde ut markiserna och dolde den där heliga brinnande gasbollen? Rimligt!

En annan rimlig sak är bilden nedan! Så sugen på att testa? Kanske måste köpa en pumpa ikväll!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan vara rimlig

2014-12-27 @ 11:37:27

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback