Bra vs dåligt

Guess what? Idag händer en bra sak och en dålig sak! Jag börjar med det dåliga:

MIN CYKEL! Skulle pumpa däcken i lördags när jag var på SLU för det finns en sån här bra tryckluftspump, men då åkte all luft ur däcket trots att jag provade två pumpar. I söndags tog jag med min egen cykelpump för att fixa till det men märkte då att ventilen är borta och det är därför det inte funkar att pumpa in luft i däcket... I måndags/igår åkte jag alltså förbi Classe på vägen hit för att köpa en ny ventil och på så sätt fixa det själv men tror ni inte ventiljäkeln var för liten?! Blir typ förbannad av att tänka på det... Så idag måste jag ta tag i skiten för annars kommer jag bli pank och UL tjäna storkovan på mitt bussåkande... Jag ska alltså ta cykeln under armen (typ) till stan och lämna in den. Det är bara det att lär ta minst en timme att promenera till stan... och jag har ont i benhinnorna :)))))) förstå lyckan i det! Men fan vad skönt att kunna cykla och slippa busshelveten sen.

Det bra: jag ska ÄNTLIGEN klippa mig idag! Ni som har träffat mig/sett mig på bild sista tiden vet att det är på tiden. Luggen är lång och klippt i etapper (Erika....) och det är slitet och visset så det ska bli sjuuuukt najs!
 
Stelt smajl och fult hår i hästsvans på kontoret!
 
Puss!

P.S. Tips om hur man blir en morgonpigg människa mottages tacksamt. Även tips om hur man blir effektiv och inte lat. D.S.

Kommentarer
Postat av: Very anonymous person

På grund av din alldeles för tacksamma attityd till att bli klippt billigt så kommer den tjänsten, start från och med idag, att upphöra.

Svar: TUR! ;)
Roos

2014-11-11 @ 16:06:35
Postat av: David

Finns väl en cykelaffär i något källarförråd i Flogsta bland höghusen?

Svar: Japp och i låghusen också! Men Flogsta är ju lika långt från Ultuna som stan :(
Roos

2014-11-12 @ 08:45:47
Postat av: Jet

Nu lite fler bilder på det nya håret,tack!

Svar: Nu finns det hela TRE bilder!
Roos

2014-11-12 @ 22:30:47
Postat av: Tootiki

SÅKLART MAN STUDSAR UPP UR SÄNGEN OM MAN VET ATT DET VANKAS BRUNOST TILL FRUKOST!!!11!1!!!!1!

Svar: HAHAHAH skulle dra mig extra länge om jag var tvungen att äta det som straff för att gå upp!
Roos

2014-11-13 @ 23:15:40

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback