"sjuk"

Jag ligger i min varma mjuka säng med mysiga fårskinnstofflor, mjukisbyxor och en rosa flufftröja och chillar. Låter kanske najs men jag är halvnöjd, har ont i halsen och rätt grov tentaångest. Ska göra frukost och te och sen börja plugga så blire väl bra kanske... Undrar om Ankan och jag har lyckats manipulera Erika till att köpa glass...? Det får visa sig, hon slutar om tjugo minuter så jag behöver inte undra länge!

Jag ser ut typ som björnen i Toy Story 3... Jämför denna med bilden nedan!

Visst är det likt?! Fick tröjan i julklapp av mina "svärföräldrar", visst heter det så även om man inte är gift? :p

Kommentarer
Postat av: Sparv

Min gosebjörn!

2012-01-13 @ 12:29:26
Postat av: Tootiki

Åh, jag vill också ha glass! Min hals dödar mig....:(

2012-01-13 @ 13:00:35
Postat av: Ärtaaaaaaaaaa

Åh fluffmysrosaSÖT! Krya på dig bästaste Pannkakstårtan evaaa änd ävaa! Trallalalalalaaaaa å prosit i förskott om du skulle behöva nysa! KRAM /Ankan

Postat av: myaraq

hihi ja det var rätt likt!



men det är ju enbart positivt.

2012-01-14 @ 11:49:52
Din egen bloggadress/URL: http://myaraq.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback