Mysdag!

Trots mitt halsont har jag haft en mysdag! Hade visserligen tenta imorse men jag skrev den på 45 minuter, vilket betydde att jag hade hela dagen framför mig. Då var jag rastlös som fan så jag hoppade på stackars Emmy på facebookchatten och berätta att hon och jag skulle baka bullar. Sagt och gjort, några timmar och en ihopskruvad IKEA-hylla senare var Emmy hos mig och vi bakade bullar och lagade jämtländsk älggryta. När Erika kom hem från jobbet vid halv sex så åt vi, om nom nom..

Nu ska vi se på film och äta chips och dipp. Slurp och smaskens!

Det här är ganska exakt ett år sen.. Grattis till mig och min säng!

Kommentarer
Postat av: Majo

Men hallå vi gick ju genom korridoren där du brukar sitta och där var du inte så jag antog att du inte var där! Och dessutom var jag upptagen med intervjun och sedan hade jag bråttom till träningen... Men vi kan göra det ändå nån gång? :D


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback