JUBILEUMSGASQUE!!!!!!

Gasquen igår.. för mäktig för att beskriva med ord. Jag bara satt där på gasquen (efter att vi hade ränt runt sedan kl 9 på morgonen) och var typ sjukt förvånad. Allt var bara så där bra och häftigt och överväldigande och perfekt. Det gick liksom inte att inse att det var vår gasque. Jubelkås present till UTN. Att det vi hade slitit med sen oktober nu äntligen var i hamn, allt flöt (mer eller mindre), allt var effing underbart och det bara var hur bra som helst.

Alla glada människor, dansandes på vårt dansgolv eller på scenen där våra djs rockade loss, alla positiva kommentarer, alla människor som ville byta sin 02.00-bussbiljett till 03.20-biljetten, att alla mina underbara vänner var där, min oerhört vackra flickväns namn i programbladet under rubriken "Tack" (s-t-o-l-t), ja allt det och massa mer vill jag bara minnas forever.

Att jag kom hem vid halv fem inatt och gick upp igen strax innan sju för att ha stalltjänst - det bekommer mig inte. Trötthet är ett värdsligt begrepp! Skämt åsido, det var pisstungt och jag är något förstörd nu, men vem bryr sig? Vem fan bryr sig.

Det var bara det jag vill få ur mig!

Me lava you all!

Tora och jag (innan jag lärde mig att knyta flugor!!!) igår innan gasquen

GulleTechno testar min webcam

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hihihi! ^^

BÄST!

Sjukt att det är över nu..!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback