Vätskebrist

Hej bloggen, nu sitter jag ensam och ledsen i min lilla lägenhet. Idag har jag ätit pyttelite frukost (yoghurt med müsli men receptet är hemligt så det säger jag inte), vinkat av min fina flickvän som för närvarande sitter i en bil på väg bort från mig (Jag muckar härmed gräl med alla bloggare vars respektive INTE ska vara bortrest i en vecka!!! Känn er hatade!) och så har jag gråtit så jag fick vätskebrist. Tårarna är inget jag delar med mig en bild av, hoppas ni kan respektera det. Det är min blogg, okej?!

Okej förlåt för att jag är så förbannat oseriös i bloggandet... Men gråta är alltså vad jag gjort hittills idag, kanske töntigt eftersom Erika bara ska vara borta 5 nätter, but still. Och en del kan jag skylla på PMS tror jag, så det är vad jag gör. Om nån känner för att utmana mig i Wordfeud så är mitt användarnamn roosenkvarts!

Puss på er sötnosar, hoppas ni inte är lika ensamma som jag just nu.

Sjukt skum bild på Erika och mig

Kommentarer
Postat av: Majo

alltså du och arne är exakt likadana! det var inte alltid så kul att vara i holland med arnebanarne alltså...

Postat av: Tootiki

Haha, bilden var rätt skum faktiskt. Och bara så att du vet så tycker jag inte synd om dig ^^

2011-09-27 @ 21:09:52

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback