For your sake

Jag har hört att folk vill att jag ska blogga, så fine - jag lyder! I en blogg ska man:
  • Berätta vad man gör, jämt och ständigt, hela tiden och när alla sover också
  • Berätta vad man tänker, vad man är arg på och vem man muckar gräl med (sen gäller det ju att den personen får reda på det med vilket kan vara svårt om man inte har en känd blogg)
  • Berätta exakt vad man äter, ta bild på det och skriva ett recept (även om man äter yoghurt med müsli, eller en Billy's-pizza)
  • Fota vad man har för kläder på sig, och skriva var man köpt dem och vad det kostade (och helst också storleken på tröjan, trosorna, tampongen och paraplyet)


Okej, skämt åsido. I'll try. Min Erika åker bort imorn så jag lär ju inte ha nåt bättre för mig än att sitta och skriva i bloggen på kvällarna iallafall. Jag menar, gosa med marsvinen är mysigt tills de kissar på en (vilket de gör efter tio minuter), såeh... har jag ingen flickvän hemma att gosa med får jag väl gosa med datorn. Eller kanske kursboken. Lutar åt det första dock...

Visst är vi rätt fina va?! (säg ja)

Kommentarer
Postat av: Majo

ja. men visa det du köpte kanske?


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback