Bloggfria dagar - y u go so fast?

Har insett att jag inte har bloggat sen i fredags, och nu är det liksom onsdag? Dagarna när man inte bloggar går fan mycket fortare, visst är det så? Eller är det så att man har massor att göra och inte hinner blogga och då känns det som att dagarna går fett fort?

Iallafall har mycket hänt sen i fredags även om det känns som att jag nyss var inne här och knapprade på tangenterna senast. Min älskade flickvän kom hem, vi klädde upp oss fint och gick på gasque, vi hade en lugn bakisdag, en extremt mysig måndag, en underbar kanelbullens dag igår och nu sitter jag här. Jag är fett nöjd med tillvaron. Dock lite hungrig, så jag ska ställa mig i köket och laga lite ratatouille.

Tips från coachen:
  • Skit i plugget, skippa ridningen och gör istället inget alls en hel söndag. Mysfaktor: HÖG.
  • Skit i seminarium, plugga minimalt lite och gå sedan med din flickvän på stan (och var gärna lite extra finklädda) och shoppa och fika. Mysfaktor: HÖGST.
  • Skit i att vara negativ, dra på labb och acea den, åk sedan hem och plugga inte utan pussa lite på din flickvän istället, åk sedan till Ylva som fyller år och dessutom bjuder på kanelbullar. Hembakta kanelbullar. Mysfaktor: HÖGRE.
Det var allt för idag, tack för idag - slut för idag.

Jag & Tora innan gasquen i lördags!

Kommentarer
Postat av: Majo

Blogga är ockås bra :)

Postat av: Tootiki

Fan vad din filosofi äger!

2011-10-05 @ 21:05:29
Postat av: term paper service

ja sluta ät fisk själv innan du börjar klaga på andra!

2011-10-17 @ 18:03:21
Din egen bloggadress/URL: http://essaywritingservices.org/custom-term-paper.php
Postat av: Frida

sv: Ja, röda byxor från mountain horse hade dom. :)



Fin bild förresten!

2011-10-24 @ 08:24:26
Din egen bloggadress/URL: http://equest.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: Ja, röda byxor från mountain horse hade dom. :)



Fin bild förresten!

2011-10-24 @ 08:24:27
Din egen bloggadress/URL: http://equest.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack Roos :) Det tar sig allt!

2011-11-28 @ 08:05:07
Din egen bloggadress/URL: http://equest.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback