Världens bästa

När en viss geolog fyllde år för två veckor sedan befann sig den jäkeln inte i Uppsala, så när hon hade kommit hem igen firade vi henne - med en överraskningsfest. Ni vet en sån där man ser i filmer? Exakt en sån var det.

Jag och Tobias och även de andra sötungarna hade planerat i veckor (ja, det är faktiskt sant) och på kalasdagen bakade jag och Tobias en sjukt snygg tårta i form av en sparv (Erika kallas Sparven) och alla betedde sig allmänt suspekt så stackars Erika var på helspänn när hon kom till mig på kvällen, och inte blev det bättre av att hon möttes av en stel och hyperaktiv Roos som två minuter senare sätter på henne en ögonbindel och kör iväg med henne i en bil.

Tårtbakning in progress

Den "fina" tårtan som föreställer en sparv

När vi kom till Saras hus togs ögonbindeln av och Erika fick skönsång, fika och presenter. Sen spelade vi twister och charader och mös som tusan. Riktigt jäkla kul att det blev så lyckat!
Nöjd sparv öppnar paket ♥

TWISTER!

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Najs värre! Men hallå, körde du verkligen bilen? :P

Postat av: Sparven

Det var den underbaraste födelsedagen i mitt liv. :-)

2011-01-20 @ 11:12:45
Postat av: majo

men hallå! du kan ju inte köra!

2011-01-20 @ 13:12:08
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Astrid

hallååå undrar samma här, vem fan körde bilen?

2011-01-20 @ 18:12:03
Postat av: Arne

VEM KÖRDE????? Och fett söta ni var mot henne!

2011-01-22 @ 13:43:01

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback