Roos van del Spoel! Om folket själv får välja!

Hej alla glada! Detta är en egoboost bara för mig! Idag mår jag nämligen jättebra och jag tänkte berätta hur himla bra jag är! För ni vet, jag är holländare, jag är biolog och jag är allmänt jättesnygg och söt och DÄRFÖR är jag typ störst bäst och vackrast!

Igår skalade jag ett äpple, blev bara TVÅ lång bitar skal i övrigt inge mer. HUR BRA ÄR JAG INTE PÅ ATT SKALA ÄPPLEN VA!?!?

Vad mer kan jag berätta.. idag tänkte jag plugga matte i typ fyra timmar, hur många blev det..? NOLL. Typ JÄTTENOLL!! För.. jag behöver det inte! För jag är så bra.

Vad ska jag mer berätta? Jag gillar att pilla navelludd, därför borde ni andra gilla det också! Sen gillar jag min blåa klocka och jag vet att Anna Claes gör det också för hon pillar på den non-stop. Höhö, everybody wants me.
Så, sammanfattningsvis. ROOS van der SPOEL, om folket själv får välja.

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Roos, din jävla rockstar!

Postat av: Frida

hihi



sv: eeh, näe! Ramlade ju av, dock en snygg avsittninng, men så himla klumpigt :(

2011-02-13 @ 19:00:24
Din egen bloggadress/URL: http://equest.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Tusen tack Roos! :-)

2011-02-13 @ 19:29:06
Din egen bloggadress/URL: http://sosigog.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback