Pjuh

HEJ igen!! Sen sist har jag klarat av följande: 1 styck julshow (min sista!!!!!!!! wow!!!), 1/2 utskänkarutbildning, 1 styck körlektion, 1 styck övningskörning, 1 styck tur till IKEA, 1 styck Sjörövarfika och snart ska jag ge mig på att stycka pizzan jag just tog ut ur ugnen. Det känns lite som att mitt liv håller på att reda upp sig, något som dessvärre inte är helt sant.. Har en del skolarbete att klara av, och en del saker med jubiléet med (möte ikväll till exempel). Men min hjärna har tagit lite jullov är jag rädd... Känns farligt, men samtidigt väldigt skönt.

WELL väll upp ur en brunn, nu ska jag läsa i min körkortsteori-bok och vänta på min Erika. Vad pysslar ni med?

(juste jag kanske har glömt att nämna tidigare att jag är aktiv medlem i Intresseklubben, så nu kan ni väl dela med er av vad ni gör och tänker på? plis? fleece då?)

Nehe.

Puss!!

Random bild på hur jag såg ut, och vad jag gjorde för ungefär ett år sen. Cool och mogen! (Japp, jag skulle lätt kunna göra om det där idag. Det vet ni väl?)

Kommentarer
Postat av: Majo

din lilla apa :P du är fin i blont hår rossan :)

Postat av: Ärtan

Fullt ös medvetslös Spoelie!!!

Åh va kul! Låter som en intressant klubb, höhö!

Jo jag gör en vetekudde och så äter jag massa choklad och så försöker jag göra en film.

Vad gör du!? ^^

2011-12-14 @ 23:06:04
Din egen bloggadress/URL: http://ankanankan.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback