Miljöbalk och sånt där

Jag har varit vaken i mer än 12 timmar nu! Hajar ni va coolt? Det betyder ju att jag gick up klockan 6 imorse! Visst att det är många som gör det varje dag... Men inte jag! Så för mig var det en sensation. En jobbig sensation... Sen hade jag körlektion i snömodden, gick väl medel men jag blir ju bättre i alla fall. Sen har jag varit på Geo hela dagen med hela sten-ätar-/jord-sniffar-/fossil-slickarskaran (dvs Erika och hennes klasskompisar). Jag har skrivit fyra A4 sidor om miljörätt (eller ja, svarat på frågor i alla fall). Fett kul.....

Nu är min Spielie och handlar mat och sen ska jag till Anna och fika! Sen i morgon händer inte så mycket, jag har ett möte och sen ska vi fika lite mer... Och sen är det typ onsdag och då åker min Sparv :'( Sen är det torsdag och då ska jag leka med Hanna & Tora, sen är det fredag och då ska vi klä granen, och sen är det lördag och då ska jag ha stalltjänst. Sen är det söndag och då ska jag leka med Hanna & Tora igen, och sen är det måndag och då ska jag åka till GÄLLIVARE!! Hurraivare!!

JagErikaKlaraMarre i fredags!

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Oj va dagarna kommer efter varandra! Hej å hå! :D

Mycket fin bild faktiskt! :D

Postat av: Majo

Oj? Vad hände? Du glömde presentöppningen?

2011-12-20 @ 19:45:47
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback