Jajja

Det är visst inte populärt att bara blogga när man själv känner för't. Men jag gör det ändå, busigt va?

Nu sitter jag ensamen vid mitt skrivbord och äter frukost, Erika åkte på exkursion för en och en halv timme sen. Jag råkade sova lite extra.... Och sover nog fortfarande för jag råkade ha i kaffe för två koppar men vatten för bara en så nu är kaffet galet starkt. Jag lär ju vakna till i alla fall!

Snart ska jag sätta igång med dagens måsten och ringa samtal och sedan åka vidare mot Uthgård för att träffa min partner in crime, Ankan. Sen ska vi ha två möten och därefter ska jag fortsätta bocka på min att göra-lista. Jess, det är typ så mitt liv ser ut just nu. Vakna rätt sent, var trött, maila, gå på möten, ringa, och sen städa lite hemma och kanske laga mat om jag hinner (igår hann jag, jag gjorde enchiladas men råkade krydda med kanel istället för cayennepeppar... nej jag är inte trött?).

Livet är en fest! Jag längtar till jullovet, det är ett som är säkert.

Igår firade jag och min älskling 10 månader, inget stort men vi båda köpte blommor i alla fall. Så nu är lägenheten full med blommor!

En bukett, en röd ros och en julstjärna (fast den fick vi av mamma).

Vi har julpyntat också! Här är våra vinröda julgardiner, Erika som sjunger Gläns över sjö och strand och vår julstjärna (som inte är rosa, utan röd med rosa och orangea detaljer).

Kommentarer
Postat av: Majo

ahaha kanel!

Postat av: Sparv

TA BORT BILDEN!!!



kanel var gott! tycker mina exkursionskompisar =)

2011-12-02 @ 15:35:57
Postat av: Ankan

Åhhh rosa stjärna! ^^ Fin!

2011-12-04 @ 16:24:21
Din egen bloggadress/URL: http://ankanankan.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback