Hurra!

Jag har haft världens mysigaste julafton, och en nästan lika mysig juldag! Ibland är livet väldigt fint, eller hur? På julafton är en stalltjänst på Lurbo faktiskt något av det bästa man kan göra! Man kommer upp i tid på morgonen, man får vara ute och pyssla med sin favorithobby, och i år fick vi dessutom rida ut i skogen! Solen sken, alla var glada, det enda som fattades var snön, men det gjorde inte så mycket när jag galopperade där längst bak i ledet av glada hästar och ponnyer och höll koll så att alla di små satt kvar på ponnyernas små ryggar.

Underbart god mat, underbart mysig kväll och en underbar familj var vad jag hade på julafton (och har fortfarande). Fina klappar, en massa tända ljus och glada miner åt höger och vänster hela dagen.

Juldagen har gått i ett, jag har varit igång hela dagen och gjort saker. Lite plugg, lite packning, lite julklappspyssel, lite rimmande, lite övningskörande, lite marsvinslämnande, lite matlagning, massa mys med Hanna&Tora. Nu sover väl alla på övervåningen snart, men jag är fortfarande pigg. Det är tidigt för mitt omvända dygn, och jag är sprallig för IMORGON!! IMORGON ÅKER JAG!

Nu ska jag försöka tagga ner så jag är redo för Gällivare. Undrar just om Gällivare är redo för mig?!

Right here, right now.. nothing is impossible (visst sjöng hon så, hon som vann idol och sjöng fult?)

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ha så skoooj! :D Glöm inte att ha Gällivare-häng VARJE dag! :D


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback