Hej Intresseklubben!

Jag har två livscoacher. Ankan och Spielie (formellt kända som Annika och Erika). Ankan lär mig att ha kul, skratta, att man kan hoppa över saker, att inte slösa tid på saker som egentligen är oviktiga. Spielie lär mig att ta vara på det man har, planera sin vardag, hon lär mig vad kärlek är, hon lär mig att chilla. Ser ni vad bra?! De är för bra! En livscoach som partner in crime.. och den andra som den finaste människan på jorden, min underbara flickvän. Jag är lyckligt lottad!! Lava u gullungar 


(Nej jag är inte sponsrad av Bregott. Jag smörar frivilligt!)



(Länk till Ankan)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh underbaraste Cookie! Jag är med så lyckligt lottad you know! You know it!! <3

2011-12-23 @ 23:43:03
Postat av: Tootiki

Du är nog min bästa coach, ara så att du vet! :D

2011-12-25 @ 12:11:33

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback