Hästar, hästar, hästar

Det sägs att den som är tillsammans med en hästtjej måste förvänta sig att bara ligga på delad förstaplats, och det kanske är sant. Det som däremot är väldigt sant är att om man är tillsammans med en person som är lätt beroende av ideellt engagemang så får man slåss lite om tid. MEN jag är inte ledsen för det, inte Erika heller. Ibland är det bra att vi båda har mycket att göra jämt!

Vet inte riktigt vad jag ville ha sagt med det här, mer än att jag har fullt upp jämt, och imorn är det dags för julshow på Lurbo igen. Jag längtar faktiskt tills den är över, även om det säkert blir kul på vägen..

Erika och Boll för några veckor sedan =)

Kommentarer
Postat av: Ärtan

Fullt ös Hedenhös! Det är bra juh! :D

Åh snel heeest!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback