Ankan gästbloggar

Heeeej bloggen!
Loos orkar ine skriva så mycket just nu för att hon är upptagen.
1. Hon gör moron test
2. Hon vill ha pizza
3. Hon dansade natten lång på geocentrum
4. Hon skrattar tills hon gråter och jag kluckar tills jag får kramp i magen
5. E, T och F lurade in mig i en ond plan igår. Pancookie vet inget ännu! ^^
6. Jag fick sockerdricka i handen efter en spank, Loos tror att hennes smärta i undersidröven har en koppling till detta. Det tror inte inte jag.
7. Jag har glömt bort vad den här listan handlar om..!
8. Marsvin är söta tycker Pancake, en heter Pancakes. Det är bra!
Pancake visade ett roligt klipp, jag hade det på yourepeat hela morgonen XD
Vi ska vänta på pizza i 74 minuter, det ska bli kul. Nej nu måste vi jobba lite !
Hej hopp i galopp på en bergstopp som ser ut som en *****!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahaha!

Postat av: Tootiki

Det här var minsann ett inlägg i min smak!

2011-12-04 @ 22:08:11

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback