Stackars mig

Jag tror de flesta har förstått hur synd det är om mig... Jag menar, jag är ledig idag och ligger med datorn i min 140-säng och ska snart ner på stan och äta lunch med mamma & mormor. Ikväll ska jag äta på restaurang med underbara vänner, och sen blir det utgång. Imorgon åker Tora och jag till Oslo för att se Kaizers Orchestra live!

MEN. Det finns ett stort men. Min 140-säng är ovanligt rymlig, jag ligger nämligen här alldeles själv. Så nu vet ni exakt hur synd det är om mig! TUR att jag har världens finaste vänner, och att det snartsnartsnart (försöker jag intala mig själv) är söndag den 17e. Då ska jag nämligen äntligen upp till Gällivare!!

Men som sagt. Först en massa andra skojigheter!

Tora, Erika & jag på Selektionsfesten förra helgen!

Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius

sv: haha GALet fyndigt :D

Postat av: majo

Men hallå, min teater då? du skrev inget om deeeeen! :( :P

2011-04-09 @ 17:08:43
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: Myaraq - den där lilla svenskimån

Äsch, njut av att ha feta sängen. Jag har börjat med komplicerade nattliga runtsnurrningar för att nyttja HELA sängen på bästa sätt.



Det kanske inte varar för evigt, menar jag.

2011-04-10 @ 21:38:46
Din egen bloggadress/URL: http://myaraq.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback