Sjörövarsången

Här sitter jag och är smådeppig för att mottagningen är slut och allt känns ganska tråkigt just nu. Så jag tror jag ska ladda över lite mottagningsbilder, och dela med mig av den fantastiska låten som de duktiga sjörövarna gjorde till Väl-Com (behöver jag nämna hur imponerade och nästan rörda de blev?!).

Vi har haft två veckor med skoj och kalas
Nu vill vi inget hellre än att åka tillbaks
Vi vill hoppa in i en tidsmaskin
Kan vi låna eran, den var ju så fin

ref: I en tidsmaskin
Eran tidsmaskin
Åh en tidsmaskin
Tiiidsmaskiiiin 
(x2)

Med rädsla i själen vi kom första dan'
Men väl-com gav trygghet, det gjorde dom bra
Dom gav oss styrka att bli allra bäst
Sen drog vi till ÖG och där var det fest



ref.



Nationsrunda gick bra tack vare er
Men sen kommer ej vi ihåg mycket mer
Bland sand, svett och bollar vi stod upp för er
Till åttondelsfinalen, sen vart den inga fler
Kareoken var kul, vi krascha' hela haket
Jocke slog till och med handen genom taket


ref.

Mottagningen lider nu mot sitt slut
Med en del tårar och massor med tjut
Våra två första veckor har varit riktigt bra
Vi firar detta med ett jättestort ARGH
Tack för alla dagar ni fixat åt oss
Men nu ska vi pirater faktiskt kasta loss

ref.


Kommentarer
Postat av: Tootiki

Vaede för melodi?


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback