Jippi tjohoooo

Åååh vad det är roligt att labba när inget funkar, verkligen galet givande och meningsfullt! Kuuuuul dag!

Och åååh vad jag älskar älskar ÄLSKAR när det regnar! Verkligen! I ♥ regn!

Jag är tydligen vänsterpartist enligt SvD. Sån tur att jag inte kan rösta i riksdagsvalet.. Eller? Nej jag vill fan rösta men jag vill inte bli svensk medborgare. Eller jo, men jag vill inte sluta vara holländsk medborgare. Aaaaaah!

Nu ska jag sluta vara oseriös här vid datorn och istället göra lite korv stroganoff och tagga Kate Nash-konsert med Astrid om några timmar.

Jag & Majo i lördags!

Kommentarer
Postat av: Astrid

YEAH! det är synd om dig som inte får rösta. :(

2010-09-13 @ 17:02:54

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback