Ibland har man tur!

Dagen började riktigt bra, jag sov hos mina föräldrar och försov mig... great!
Sen:
  • Var med på andra timmen på föreläsningen och fattade inte ett piss, kul jul.
  • Lunch på stan med Anna!
  • Sporren & Granngården med Frida, gjorde ett riktigt fynd!
  • Handlade mat inför hungervintern på Willys. Älskar stället, jag kommer typ inte behöva köpa pasta på en evighet.
  • Nu: träffa sjörövarna för att spela in sjörövarsången!

Mitt fynd! Ett Rambo Newmarket som jag köpte för halva priset på Granngården, dock är det stl 155 men jag hoppas det funkar ändå.
Köpte mansnoddar och världens bästa sadeltvål från Sporren också.

Kommentarer
Postat av: Frida

yeeeey ;D

Postat av: Tootiki

alltså, de där täckena är faktiskt grymt snygga

2010-09-08 @ 22:11:18

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback