Hoppträning

Hoppträningen igår var lite speciell, vi red nämligen i ett mörkt ridhus.. Rekommenderas inte, men vad gör man när en säkring går?

Jag red iallafall på Bollen igen, han gick superbra med massa egen bjudning, och vi fick till riktigt bra vägar och språng. Sen fick jag göra om två hinder (jag trodde det var för att det inte var så bra) men Annica hade smyghöjt ett hinder så jag höll på dö av skräck, vilket ledde till att han rev. Sen hoppade vi en gång till och då flög han över. Vet inte exakt hur högt det var, men runt 110-120 trodde Torun som stod bredvid.

Nu är det iallafall klart att jag och Bollen ska åka på pay and jump på KORK nu på torsdag, vi ska hoppa 70 och 80 cm bara för att öva lite på själva tävlingsmomentet utan att behöva känna press för höjden. Det kommer bli sååå kul!

= sant?

Kommentarer
Postat av: Frida

yeey! vad kul och det kommer säkert gå skitbra! Jag följer med och kollar och hejjar :) ok?

Postat av: Astrid

eheh jag tänkte säga jaaa jag följer också med!!! men sen insåg jag omöjligheten. jag inser mycket saker när jag läser din blogg, tack för att du får min hjärna att arbeta! :*

2010-09-11 @ 23:25:12
Postat av: Arne

Skoj, men aaaargh att du hoppade 110-120 i mörkt ridhus! Från vettet???!!!!

2010-09-12 @ 12:14:39

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback