Ge mig vinter

När jag skulle cykla till stallet igår började det såklart regna så fort jag kom utanför dörren. Och vilket jävla regn sen! Helt galet, undrar om det någonsin har regnat sådär mycket?
Jag hade fan regnkläder på mig men det räcker inte i det här jävla skitlandet, man blir ju blöt överallt ändå. Snacka om att det jävla pissvädret förstörde hela eftermiddagen igår. Nu vill jag fan ha en massa snö och vinter om det nu är omöjligt att ha sommar lite till.
Sånt här väder suger, tycker både Midwest och jag.

Kommentarer
Postat av: Linde

Usch usch :(

2010-09-19 @ 14:26:22
Postat av: Astrid

åh jag vill ha en midjeväst runt midjan tack! och fyfan för regn.

2010-09-19 @ 14:38:12
Postat av: frida

ja det är inte så kul.. men nu är det så och jag tror inte att ditt klag hjälper :P Men i know the feeling :(

Postat av: Tootiki

gött med slask...not

2010-09-20 @ 07:56:39

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback