Skämmig fakta

Snodde idén av Frida!

Jag har ramlat av ≈ 40 ggr.

Jag har 3 träns
1. Svart Gold Medal-träns med blingpannband
2. Tabaccofärgat pullarträns från Globus
3. Svart ponnyträns från Pollux

Jag har 13 schabrak:
1. Grönt schabrak från Mias RS
2. Blått schabrak från Hööks
3. Svart schabrak, Horsesaver
4. Grått schabrak, Hansbo
5. Beiget dressyrschabrak i sammet från Horze
6. Vinrött sammetsschabrak från Horze
7. Beiget schabrak från Mias RS
8. Khakigrönt schabrak från BR med tillhörande luva
9. Marinblått schabrak från JW med tillhörande luva
10. Beiget schabrak från Schockemöhle med tillhörande luva
11. Hallonrosa schabrak från Scapa
12. Vitt dressyrschabrak i padform från Granngården
13. Blått schabrak från Granngården

Jag har 7 par ridbyxor:
1. Blåa oskodda från Hööks
2. Blåa manchesterridbyxor från Hööks
2. Svarta helskodda från Hööks
4. Bruna helskodda från Hööks
5. Brunrandiga från ELT
6. Vita oskodda från John Whitaker
7. Vita oskodda som Julia har tagit i sin ägo (behåll dem kvinna! ;)

Jag har 2 set benskydd:
1. Vita fram- och bakskydd från BR
2. Svarta fram- och benskydd från Hööks

Jag har 4 grimmor:
1. Svart lädergrimma
2. Grå nylongrimma
3. Blå nylongrimma
4. Blå-vit-röd nylongrimma

Jag har täcken:
1. Svart regntäcke från Hööks
2. Svart ridtäcke från Hööks
3. Gult reflexridtäcke från Hööks
4. Fleecetäcke gult/svart/rött från Horseware

Galet mycket saker alltså!


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha älskar hur du langar piken! Kan ge tillbaka dom på söndag? Eller skulle du inte rida då?

2010-11-18 @ 08:45:13
Postat av: Frida

haha ;) bra där, du är nästan lika bra som jag :P Men du har fler ridbyxor än vad jag har. Tror du glömde en grimma också. Den vit-röd-blåa!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback