I kväll

Å vad härligt, 16 minusgrader! Ja, jag tycker faktiskt om det. Jag behöver inte rida ut och jag har en tjock och härlig vinterjacka. Undrar hur vädret är i Holland? Jag märker väl på fredag, eftersom vi ska dit i helgen. Det ska bli jätteroligt, men tror inte att vädret slår Sveriges väder.

Nu ska jag och Erika snart baka rimbobullar till morgondagens sjörövarfika, kom över så bjussar jag ;)

Och Astrid... gissa vad det blev till middag?


Just ja - på onsdag har jag min intervju till Väl-com... Nervööööööös!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag gillar också kylan minsann! Den är härligt på sitt sätt och det är ju så vackert ute! Vilken fin bild på dig förresten :)



och svar: Tack så mycket, vet om det innerst inne. Bara jag som tvivlar ibland, vet inte varför, eller jo det vet jag delvis också :P Har inget jobb, och har inte förmåga att söka liksom det bara tar stopp. Har ingen morot fast det värsta jag vet är att gå hemma och inte göra nåt vettigt. Du är också skitbra :*

Postat av: Tootiki

Ååå! Rimbobullar är sjukt gott ju. Ge mig! (alltså, jag har inte bakat i ditt kök än, börjar bli dags va?)

2010-11-29 @ 22:55:27
Postat av: majo

spara till mig! när kan jag komma???? :P

2010-11-30 @ 20:24:11
Din egen bloggadress/URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se/
Postat av: my

vad blev det till middag? (nyfiken!) Förrestenm så skulle du bli en grym Väl-comare:)

2010-12-01 @ 19:48:04
Postat av: Astrid

SÄMST jag är som läser din blogg jättesällan, verkligen sämstdåligt. får jag gissa på ost&broccolisås?

2010-12-07 @ 17:43:41

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback