Tålig

Jag är inte allergisk mot något. När jag var liten ville jag gärna vara det, för då fick man alltid spännande specialmat. Nu har jag ju insett att allergimaten ofta är äckligare, så det är väldigt skönt att vara tålig.

Min topplista över allergier jag INTE skulle klara av att ha:
  1. Pälsdjur (seriöst, skulle avlida)
  2. Pollen (då skulle man nästan vara tvungen att gilla hösten och vintern, hur jobbigt skulle inte det vara?)
  3. Mjölk/gluten
  4. Choklad
  5. osv osv...

Skulle kunna fortsätta i en evighet. Stackars
pollenargiska människor nu! Tänk att sitta inne och må dåligt när de flesta andra är ute och grillar, festar, badar, dansar, flummar... You get it.

Men vissa saker däremot vore inte helt fel att vara allergisk mot:

  1. MÖGELOST (seriöst, det är det värsta jag vet. spyr nästan vid tanken på skiten)
  2. Mögelost!!
  3. Mögelost
  4. mögelost..

Kommentarer
Postat av: Tootiki

Mögelost är blä, blä, BLÄ


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback