Suck

Har sjukt tråkigt. Verkligen. Det var LÄNGE sen, det i och för sig ett bra tecken men men, det är inte roligt nu. Är cp-trött, godissugen och avundsjuk på alla som är på sista 054 på Värmlands. Jag fick liksom aldrig riktigt ta farväl? Även ledsen att jag missar Hannas studentskiva såklart, men tre skivor hade varit väl dyrt om det inte vore för att jag jobbar imorn.

Helt normala saker att göra en fredagkväll: diska, tvätta, göra rent i badrummet, gå och lägga sig tidigt och så vidare.

MEN - pengar blir det om man jobbar. Dessutom halva priset på glass - bästa tiden att testa alla nya sorter utan att slänga allt för mycket pengar i sjön. (Ja jag jobbar bra på min fetma!)

Kommentarer
Postat av: Tootiki

är det sista släppet innan sommaren? :S

2010-05-29 @ 08:14:32
Postat av: Hanna

Du borde ha varit där...

2010-05-30 @ 20:44:37

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback