Stökholm

Igår var det pyjamasparty på Lurbo, och eftersom jag är den enda som är över 18 som hade möjlighet att vara där var jag såklart tvungen. Det var faktiskt riktigt roligt! Vi åt pizza, lekte lekar, spelade kubb, gick tipspromenad och kollade på Avatar. När vi äntligen hade fått barnen i säng trodde jag att jag skulle få sova, men de flesta i US-styrelsen är också barn så de var såklart tvungna att prata, sjunga och skratta en bra stund innan de andra barnen kom och ville ha uppmärksamhet. Allt som allt inte särskilt mycket sömn men bra roligt var det!

Dagen har spenderats i Stockholm med familjen, trevligt trevligt.

Nu ska här chillas med Grey's Anatomy, jordgubbskvarg och lite choklad.


Den här snyggingen kom hem till mig idag! :D

Kommentarer
Postat av: Astrid

fråga: hur många schabrak/vojlockar har du? bara som en vetenskaplig undersökning sisådär.



för övrigt är både schabrak och vojlock vidriga ord. pössssssss går det bra att plugga?

2010-05-14 @ 21:36:08
Postat av: Arne

Åh så fint :) fast lite ljusare i mitten ;)

2010-05-15 @ 11:18:20

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback