Jag sovde

I helgen sov jag kanske 5 timmar per natt, om inte mindre. Nu i veckan kommer jag inte sova mer. Studentskiva måndag och onsdag. Torsdag SATC-premiär. Eh, OM jag kommer vara en zombie på jobbet på lördag?

Jag vill verkligen tro på principen sova kan man göra när man är död (det var det jag tänkte när jag gick på fest både fredag och lördag, och gick upp innan 6 både lördag och söndag) men tyvärr - det funkar inte. Det gör att man stänger av väckarklockan vid 7 och går upp 9 istället. Skönt som fan men nu MÅSTE jag ju verkligen gå på föreläsningen imorn. Jag vill inte behöva sova, man missar ju allt roligt då!!


FIN.

Kommentarer
Postat av: frida

lyllo.. själv sover jag för mkt. sover för jag inte har nåt kul för mig. tragiskt!

Postat av: Hanna

Ingen studentskiva fredag?

2010-05-25 @ 15:01:27

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback