Det händer bara mig

Jag måste lägga till en punkt till min Varför-lista.

VARFÖR händer sånt här bara mig?!

Jag vaknar 7:52 och tror att jag har försovit mig som fan. I vanliga fall börjar vi 8:15 så det är inte så konstigt. Konstigt är att jag är helt medveten om att vi idag börjar 9:15 istället, men ändå slänger på mig kläder och cyklar iväg till BMC. Först när jag ringer Helen för att fråga var vi ska vara och hon talar om att klockan är kvart över åtta inser jag mitt misstag. SÅ typiskt mig.

Men tur i oturen, nu har jag hunnit äta frukost iallafall.

Kommentarer
Postat av: Astrid

för att du är bäst! :D

2010-05-19 @ 21:01:37

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback