Bra dag!

Har haft en fin dag med Grey's, scones med JORDGUBBSSYLT, bad i Vårdsätraviken med Frida, ridning på Rambler (som inte känns fräsch, inte roligt längre!) och sen ridning uppe på Lurbo. Fick Filippa för Pyret hade gjort illa ögat. Det gick faktiskt riktigt bra, Alex var imponerad (inte för att hästen var ovanligt fin, utan att jag att fick henne att gå så bra, alltså bra för att vara jag). Iallafall, hästen var fin och jag är nöjd. Nu, 70 lästa blogginlägg senare, ska jag duscha och sen sova. Ser inte fram emot labbrapport och tentaplugg imorgon.


Fina Filippa K (sto född 1999 e. Acacio - Ralmé Z) som jag red idag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

Postat av: Tootiki

Filippa är fin hon!

2010-05-31 @ 13:00:54
Din egen bloggadress/URL: http://kaizahl.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback