BAM

Dagen har spenderats i fårhage & på labb. Det första mycket trevligt, det andra inte riktigt lika kul.

Men imorse...! Jag vaknade en timme före klockan för att en fluga satt på mig och kittlades! Inte okej nånstans! Den är fortfarande här inne, jag får inte död på den och den flyger inte ut heller när man öppnar fönstret. Tips?

Iallafall, ska sticka till Friskis och träna step nu, sen ska jag till Kristin så ska vi kolla på nån disneyfilm. Tjing!


Jag ♥ sommar (bild från 2007 tror jag)

Kommentarer
Postat av: majo

Det är inte som att du bor hemma men visst får du hjälpa till. men huvudansvaret ligger ju på mig och arne. söt bild!


Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback