Vissa dagar märker man inte att man lever

Vissa dagar märker man ju faktiskt att man lever, men alla dagar är inte lika intressanta. Imorse var jag visserligen med Frida & Jolly upp till ridhuset för att de skulle hoppa, det var kul. De var duktiga, och jag blev grymt hoppsugen. Inte rättvist att min häst är skadad jämt!

På eftermiddagen pluggade jag med Kristin på EBC. Jag tänkte sitta där i kanske tre timmar, men den där luringen Kristin hade tänkt annorlunda. Det slutade med att vi satt i 6 timmar och jag kom hem för kanske en halvtimme sedan. Vi fick mycket gjort iallafall, så det var nog värt det. Nu snurrar mitt huvud, och jag är så trött att jag inte känner att jag är hungrig. En dag när man inte märker att man lever, alltså.

Imorgon blir det repris på en sån dag, ännu mer plugg på EBC alltså. Och för er som har missat, det är alltså kemitenta på onsdag - det är den jag pluggar till.


Det här är alltså den omtalade Kristin. Och ja, hon ser alltid ut sådär.

Kommentarer
Postat av: Astrid

schnügg! eh jaså jaha är det därför vi ska supa på onsdag? heheehehehhhhheheheheeheh puss.

2010-03-15 @ 22:14:10
Postat av: Kristin

Haha, jo jag ser alltid ut sådär.. på insidan iaf :D

2010-04-03 @ 13:27:22

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback