Tröttare än trött

Idag har jag inte jobbat arslet av mig, men jag är helt slut ändå. Jag gick och la mig ganska sent igår, inte så smart när man ska jobba, men har man kul så har man! Det var alltså väldigt lugnt på jobbet idag, jag tror vi hade tre kunder i serveringen och ett sällskap i uthyrningen. Inte så konstigt med tanke på att isen inte går att åka på, det töar och regnar och är allmänt äckligt ute. Nu blir det iallafall fest, jag är ganska taggad men om jag känner mig själv rätt går jag hem ganska tidigt - jag har trots allt inte sovit särskilt länge.

Det jag ville få sagt var: grattis Frida och Elin, som båda har varit ute och tävlat med sina fina pållar idag! Frida och Jolly var clear round i båda sina klasser på deras första tävling, och Elin och Mille kom precis utanför placering i deras andra tävling tillsammans! Sååå duktiga!

Kommentarer
Postat av: frida

tackar ;D

Postat av: BORÅS RYTTAREN - SATSAR MOT ELITEN

händer i dag? :))

2010-03-28 @ 07:39:18
Din egen bloggadress/URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback