This day

Imorse vaknade och mådde sådär lagom superbra, dvs inte alls särskilt bra, så jag gick och la mig igen och delegerade (som en riktig ledare) dagens uppgifter. Kristin fick gå till skolan, Anna fick träna och Elin fick ta hästen. Skämt åsido, jag var alltså "tvungen" att hoppa över en massa roligt idag. Det jag har gjort är alltså få en överdos av både sömn och Housewives, men nu på kvällen har jag varit desto aktivare. Jag & Julia var på projektledarkurs i idrottens hus, som representanter för Lurbo inför ett häftigt event som ska hållas i augusti. Det var inspirerande och intressant, nu ska det bli kul att sätta igång!

(För er som inte vet är jag kassör i ungdomssektionens styrelse)

Dagens (många dagars) bästa är
Spiderchick och den här underbara låten från tv-serien Glee! Check it out!

Kommentarer

Skriv något roligt eller intelligent!

Namn:
Kryssa här, då glömmer jag dig aldrig

Mailadress i denna ruta:

URL/bloggadress:

Kommentar här tack:

Trackback